annatext.serwis
Temat: Valve to oszuści - dyskryminują NVIDIE
Opson - NVIDIA nie zostawia klientów na lodzie?? A mój avatar i podpis to co? niewidzialne hmmmm? ehehehehe
Stary - no wybacz. NV1 to 1995 rok. Wtedy NT 3.51 bylo zdaje się........ Ciezko zeby ten nieudane akcelerator 2d z dzwiekowka byl jeszcze wspierany. Za to Riva 128 juz dziala pod kazdym Winem :P
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=46248
Temat: [Przeniesiony]ATI bije Nividie na łeb na szyje!
...nigdy się nie liczyli rynku kart graficznych. Cosik tam skrobali, ale niemal wyłącznie dla OEM'ów, i praktycznie tylko na Amerykę północną. Potem zaczęli wykupywać innych graczy, np. słynny zakup ArtX, i dopiero po tym, z dużymi problemami dotarli do momentu premiery R300, przed którym kolejne porody był z powikłaniami. Co do NVIDII to jeśli ktoś sądzi, że dziś mają trudny moment to najwyraźniej nie pamięta (lub nie zna) historii układu NV1 i (niedoszłego) NV2.
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=426946
Temat: Test RADEON 9800 XT na FrazPc.pl
...treści: Kangur, nie obrazisz się, jak się przyczepię kilku kwestii w tekście? :-) No to lecimy: 1. Voodoo nie był pierwszym akceleratorem grafiki 3D. Przed chipsetem Voodoo Graphics (premiera: 1996) na rynku było kilkadziesiąt innych układów, które wspierały zarówno procesy rasteryzacji, jak i renderingu. Wymienię najbardziej znane: Matrox Millennium (1993) - sprzętowy bufor Z, sprzętowe cieniowanie metodą Gourauda; NVIDIA NV1 (1994) - sprzętowe nakładanie tekstur, ViRGE (1995) - sprzętowe nakładanie tekstur, generowanie efektów atmosferycznych, cieniowanie Gourauda, filtrowanie dwu- i trójliniowe, bufor Z itd. 2. przy Voodoo procesor miał niestety jeszcze sporo do roboty, np. zajmował się procesem obróbki geometrii (transformacje i oświetlenie) - więc nie mógł się poświęcić wyłącznie sztucznej inteligencji czy generowaniu poziomów 3....
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=14039
Temat: Radiatorki na pamięci BGA pod Silencera NV1
Witam. Potrzebuje radiatorki na pamięci BGA pod Silencera NV1 czyli nie mogą byc wyższe niż 5 mm - dokładnie mierzyłem, inne nie wejdą przynajmniej na 2 kości, potrzebuje 8 sztuk, pewnie że mógłbym sklecić sam ale ma ładnie wyglądać bo w budzie będzie okno, karta to GF4 Ti 4600, myślałem o czymś takim jak na załączniku ale nigdzie takich nie ma (samych bez colera) te niebieskie zalmana nie wejda na 100%, możecie mi cos doradzić?
Źródło: mod-planet.pl/forum/viewtopic.php?t=376
Temat: X800XT dostaje baty od 6800 Ultra w CS Source
hehehe dobry avatar Vega. :cool: http://www.3dnews.ru...ts/1384/ nv1.jpg [Edytowane: 11/10/2004 przez aWaKeN]
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=45833
Temat: ATI vs Nvidia
Moje poczatki sa jeszcze ciekawsze - bo w mojej historii przewijaja sie bardzo dziwne karty... Pierwsza byla DIAMOND EDGE 3D... Aaaa, pamiętam tę kartę, zajebista była! Testowałem ją jeszcze pod koniec 1996 roku, gdy pisałem jakiś duży test kart graficznych do ENTER-a (ukazał się w nr 3/1997). Oparta była na pierwszym układzie NVIDII, NV1, który nie dość, że był chipem graficznym, to jeszcze... muzycznym! :) W dodatku udostępniał bardzo dziwny sposób mapowania tekstur, który się w ogóle nie przyjął. Do Edge 3D była dołączona taka superalna gierka, Panzer Dragon (?) czy jakoś takoś, latało się takim niebieskim smokiem. A grafika i płynność animacji powalała na kolana.
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=55