annatext.serwis
Temat: Podstawy marketingu - Garbarski
Pojęcie marketingu i rynkowej (marketingowej) orientacji przedsiębiorstwa.
Otoczenie przedsiębiorstwa. Zachowania nabywców.
Segmentacja nabywców i wybór segmentu docelowego.
Pozycjonowanie. Kształtowanie produktu i asortymentu.
Cykl życia produktu na rynku. Wprowadzanie nowego produktu.
Ustalanie cen.
Kształtowanie dystrybucji.
Promowanie przedsiębiorstwa i jego produktów.
Marketingowy system informacji.
Źródło: akson.sgh.waw.pl/samorzad/forum/viewtopic.php?t=23244
Temat: Wyklady i konferencje o tematyce (post)industrialnej
...wielkiej wartości edukacyjnej i promocyjnej. Konserwacja dziedzictwa przemysłowego i rozwój markowych produktów turystyki industrialnej stanowią jeden z aktualnych priorytetów Unii Europejskiej. Problematyka konferencji: * Rola turystyki przemysłowej w ochronie i rozwoju dziedzictwa kulturowego,* Metody adaptacji zabytków (obiektów) dziedzictwa przemysłowego dla celów zwiedzania i wypoczynku, a także funkcji kultury i edukacji; * Kształtowanie produktu turystycznego: dziedzictwo przemysłowe dla turystyki; * Techniki rewaloryzacji, rewitalizacji, rekonstrukcji obszarów poprzemysłowych; * Krajowe i międzynarodowe atrakcje dziedzictwa przemysłowego-dobre praktyki; * Standardy jakości, atrakcji, usług i kompleksów przemysłowych; * Zarządzanie zabytkami (obiektami) dziedzictwa przemysłowego w turystyce; * Finansowanie zabytków dziedzictwa...
Źródło: forum.gkw24.pl/viewtopic.php?t=1248