annatext.serwis
Temat: Wygląd a rozpoznawanie
Asgraf pisał, że dodanie nowej umiejętności nie stanowiło by problemu...Może ktoś z ekipy mógłby dodać przebieranie?
Z prestiżówek to znalazłem:
Wyczucie pobudek:
Krasnoludzki Obrońca
Magiczny Rycerz
Mistyczny Sztukmistrz
Szermierz
Tramaturg
Teurg Duchowny harfiarzy
Mag harfiarzy
Panujący nad magicznym ogniem
Arachne
Gracz z losem
Mistrz przerażenia
Opiekun od serca
Przywódca sporu
Złote oczko
Blef:
Zabójca
Czerwony Czarodziej
Mistyczny Sztukmistrz
Szermierz
tancerz Cieni
Mag harfiarzy
Panujący nad magicznym ogniem
Arachne
Czracz z losem
Mistrz przerażenia
Opiekun od serca
Powłoka nocy
Przywódca sporu
Złote oczko...
Źródło: neverwinter2.gram.pl/forum/viewtopic.php?t=14150
Temat:
...czarowania i wiedzą. Wymagania: Charakter: dowolny nie zły Umiejętności: Koncentracja (poziom 4), Wiedza tajemna (poziom 9), Wiedza (poziom 4), Wyczucie pobudek (poziom 2), Czarostwo (poziom 9) Atuty: Czujność, edukacja, przedłużenie czaru Czary: umiejętność rzucania czarów wtajemniczeń przynajmniej 3 poziomu Specjalne: Wprowadzenie przez członka Harfiarzy; Zgoda Harfiarzy wysokiej rangi 55. Duchowny Harfiarzy- Kapłan służący swą wiedzą i zdolnościami organizacji zwanej Harfiarzami. Wymagania: Charakter: dowolny niezły Umiejętności: Dyplomacja (poziom 4), Wiedza tajemna (poziom 4), Wiedza o religiach (poziom , Czarostwo (poziom Atuty: Czujność, Żelazna wola Czary: zdolność rzucania czarów objawień przynajmniej 3 poziomu Specjalne: Wprowadzenie przez członka Harfiarzy; Zgoda Harfiarzy...
Źródło: bpza.fora.pl/a/a,547.html